anthonykung

anthonykung

7-day streak
Hmm we've 7 classes running today and the boss thought there's only 2 classes so you can image what the morning is like :fb-laugh: got 3 homeworks due tonight so there's that :sadparrot: and I gotta make a BigCommerce app for a cheap client :angrycry: and its been 25 days since I last commuted to my project :sad_pepe: and I haven't play with the cute fpga for a few days now :fb-sad: yup that's a lotta ands 🤣
image.png
My bed is now complete :parrot: :yay:
p_20200927_140310.jpg
well i wanted to post something cool but uhh... :sadparrot: :sad_pepe:
image.png
yay free COVID test :yay: me school is awesome!!! :beaver:
screencapture-trace-oregonstate-edu-osu-consent-2020-09-25-19_20_38.png
Got my lab kit today for my class :yay: it's an 8-bit AVR RISC designed by my school :osu: where we're gonna reverse engineer it and learn how to build one :parrot: both Kevins would be interested :fb-laugh:
p_20200924_180306.jpg
my streak :sadparrot: well here's a table that I've made yesterday... :sad_pepe: yes its on GitHub Codespace :githubparrot:
screencapture-anthonykung-kidspirit-fall-2020-gymnastics-cp3x-github-dev-2020-09-23-13_57_07.png
Holy cow noooooo :sadparrot: :sadparrot: :sadparrot: :sad_pepe:
screenshot_20200922-094310829_1.jpg
Dang this sucks :sadparrot:
screenshot_20200920-190948534__1_.jpg
Me: hey dude I wanna talk to ya FPGA: just gonna keep flashing...
p_20200919_182354.gif
p_20200919_145458.jpg
Finally, clear sky!!! :yay:
p_20200918_100449.jpg
I've made a smart choice today :yay:
image.png
I've realized that this is crazy 👀
p_20200917_002522.jpg
Well, finally got my dad to let me buy a 4K TV :yay: just gonna need to make some space for it :thonk: let's hope it survive my GTA driving skills 🤣 which brings me to this meme :fb-laugh:
screenshot_20200916-203813371__1_.jpgp_20200916_203348.jpg
hmm... :thonk:
screencapture-apps-ideal-logic-kidspirit-2020-09-16-11_35_52.png
Guess we can all relate to that :fb-laugh:
screenshot__827_.png
Made an emergency bag just in case 👀 packed 3 days of water and it's super heavy 😵 also I'm surprised that I have enough supplies to throw a hundred parties :fb-laugh: and I've done something dumb and hurt myself... ouch :sadparrot:
p_20200914_214211.jpgp_20200914_215823.jpg
Dang this thing cost 50 bucks else it would be an awesome shower curtain :bro:
619nxczwtil._ac_sx425_-1.jpg
Idk what to post so here's a giant beef + chicken burger that I can barely fit in my mouth :fb-laugh:
p_20200912_145757.jpg
This is genius 🤣 my new place ain't bad at all :parrot:
p_20200911_142645.jpg
Welp, kinda was expecting this 👀
screenshot_20200910-201315710_1.jpg
Well, office got evacuated second time this year coz the air quality is 12 times below the standard :sad_pepe: this is me carrying the rest of the paperwork for the week back home and the sun that you can't even see (zoom in, it's the tiny red dot) :sadparrot: also I should not have carry that all the way back... why is paper so heavy 😑
p_20200909_145217.jpgp_20200909_145105.jpg
Didn't close the window at the office and this is what happened 😑 ... 2020 be like covid trying to suffocate you, wildfire trying to suffocate you... man chances of dying this year is rather high :sadparrot:... eyes hurt, nose hurts, throat hurts, lungs hurt, head hurts... :angrycry:
p_20200908_193756.jpgp_20200908_194054.jpgp_20200908_141313.jpg
Quote from Phineas and Ferb: I woke up this morning and the sky was grey :fb-laugh:
screenshot_20200908-092721768__1_.jpgp_20200908_092534.jpg
Hmm got a warning this morning and now it's getting super smokey here :thonk:
screenshot_20200907-135627176_1.jpgp_20200907_190229.jpg
This is what it looks like creating a new ISA :coffeeparrot: ... If I die from caffeine overdose destroy my stash :fb-laugh:
p_20200906_170527.jpg
I've done something very dumb: ordering food from another city :fb-laugh: let's hope the delivery person won't kill me 🤣
image.pngimage.png
:fb-laugh:
fb_img_1599282450009.jpg
Changed my background 😁 October 10 here I come :yay:
screenshot__802_.png
Thought I'll never open my book again and yet here I am just 3 weeks from the last time I opened it trying to figure out some ISA design stuff... :sadparrot:well at least this almost $100 book will still have some use :fb-laugh:
511u_5agexl._sx403_bo1_204_203_200_.jpg
It's pay day, been sitting on my desk for a while now 🤣 my laziness is legendary :fb-laugh: forgot to redact my address 👀
p_20200902_193028_1.jpg
Today has been great so far :parrot:... been working today to get our docs contactless using Google Forms :rainbow_puke: still forgot to call the SSA but I emailed them so there's that 😶... throw some stuff to @winston and reduced my workload 😜 been working on ISA for the team 👨‍💻... perhaps too long :sleepingparrot:... need a nap 🤣 still have no idea whats going on but well :thonk:... I'll figure it out eventually... :fb-laugh:
image.png
Well, getting a tour at an apartment that's super nice, turns out it's already rented :sadparrot: got back home forgot my key, ran around trying to get in 😑 realized that I forgot to call the social security administration today 😡 keyboard still mad at me for pouring coke on it a few months ago 😠 back to killing random people on GTA then 😈
screenshot__790_.png
@sampoder me got extra juice this time :fb-laugh: :parrot:
p_20200830_211732.jpg
:thonk: Hmm... I have been very productive... been staring at this for like 3 hours :fb-laugh:
screenshot__780_.png
Omg so cute 🤩 me dying ahhhh
screenshot__775_.png
Awww :hug:
1598662012734-96090f3b-d4ef-4e59-88c2-d1a480dbe3ea_.jpg
Holy cow me job is intense 👀
screenshot_20200827-121016774__1_.jpg
It's a cool 😎 day, got someone forgot to pick up their kid and gave them a call, heard "Oh ****". The team was making a marketing video for all stuff, been dancing for god knows how long and now everything hurts :fb-laugh: gonna take a shower and grab some dinner. Got nothing else to show so here's my super awesome dark theme LaTex 😜
screenshot__762_.png
Too much? It was an accident I promise 🤣 gotta read the description next time :fb-laugh:
p_20200825_192648.jpg
Too much? It was an accident I promise 🤣 gotta read the description next time :fb-laugh:
p_20200825_192648.jpg
Me got nothing much going on... I think... :thonk: but well, here's me working for Red Cross back in April :parrot: me parents were yelling at me everyday coz I'm out with the Biomedical and there's a pandemic going on 😶
p_20200421_143407.jpg
Me have a good day, get rid of 1063 processing payment dated all the way back in 2015 :fb-laugh: got nothing much going on so here's what I wear today... lotta pink 😜
p_20200824_175244.jpg
This is like the 😎 coolest police car I have ever seen :yay: go beavs :beaver: :osu:
p_20200823_142807.jpg
Lol woke up this morning and Red Cross is asking me to go to California
screenshot_20200823-105329697__1__1.jpg
This @kevindai02 is super cool 😎 just like mine 😛
download20200801171741.png
Got parent calling in with sick child, got bloody nose situation, got crying in the restroom situation, got docs with no dates issues, got docs stuck in scanner issues, got missing equipment issues... just a regular day being me :spinning-parrot: www.youtube.com/watch?v=38oUUQ-AVJA
image.png
image.png
What you get for work... :pleading:
screenshot_20200820-122506615.jpg
OMG!!! Lost in Space Season 3 in in production!!! 😍 😍 😍
screenshot_20200819-072312639_1.jpg
Gotta keep my steak 😛 too lazy to work on anything useful but here's something cool made with ♥️ by @anthonykung
yeet.png
da heck?!?! why!!! :sadparrot: :sadparrot: :sadparrot:
anthony_gay.png
Not doing anything today... 😶 Gotta help a friend with something... But here's a very nice sandwich 🥪 from Starbucks
p_20200816_181446.jpg
OMG IT'S OUT!!! 🤩
wiz.png
What I do when summer class is finally over... :anthony: GTA + Dangerous Man by Little Dume
p_20200815_204847.jpg
Well, it's finally the end of summer term :yay:, not bad for a day, only 2 projects, 2 quizzes and one exam in one day definitely not insane at all :facepalm:... well, guess it's time to find a comfy corner under my desk and try out the new game release that I have downloaded weeks ago :sadparrot: plus some music that starts with the line "I'm still alive but I'm barely breathing" www.youtube.com/watch?v=01J2e2fLvLM probably should go to sleep, been up all night :sleepingparrot:
screenshot_20200815-080011190.jpg
Just when you think the day can't get any worst... :f:
screenshot_20200814-165249426.jpg
Another internet and irl comparison... :sadparrot:
internet.pngpng_image__19_.png
Me hate this :angrycry: 20% of my grade right here... Just gonna make the report looks like it works :sadparrot: me no like math
p_20200814_112802.gif
Haven't touch HTML for a while, this is what I did so far :fb-laugh: alright back to grinding endless LaTex and SystemVerilog... don't ask why :facepalm: and I gotta go to work at 8 tomorrow so... probably not getting any sleep tonight :sadparrot:
Imagine waking up at 10:50 and saw this... gg ☠️ me hate my life :sadparrot: done with this now, more homework to do...
engr_202_final.png
carrots.png
Took a nap thinking I'll wake up and do my homework... But then it became 5 AM 😶 so... back to sleep then :fb-laugh:
p_20200813_050902.jpg
:yay: Best personal record so far for my guitar 🎸 skill... Ophelia by The Lumineers 🎵... (ps don't listen to it, it'll destroy your ears 👀) probably should go get something to eat, it's 6pm and I haven't eaten anything today ☠️
Got a mysterious package 👀 in an Amazon box but have no record of it and there's no return address... parents told me to call the cops, one of them said I'm gonna transfer you to the dispatch and they will send someone to pick it up... The dude at the dispatch said just throw it to the post office 😑
p_20200807_175602.jpg
The result of not doing your homework when you're supposed to 🥺
screenshot_20200812-104335516.jpg
I'm finally done with my homework, I can die in peace now ☠️
hw9_q3.png
Too much guitar? Skin is falling off... 👀
p_20200811_170506.jpg
So here's a comparison of what's supposed to happen and what actually happened 😶
hqdefault.jpgp_20200811_140726.jpg
Looks like everybody is doing it so... here it is... looks weird 👀 but hey it's very much like what I did in my graduation :fb-laugh:
download20200801163541.png
Hope it works...
snes_vga_top_level.png
Getting a hang of guitar now :yay: that's pretty much what I did today 😅
vga_display_module.png
Don't know why but I have this sudden urge to make everything transparent :think:... at one point it was too transparent that I can't even see it :fb-laugh:
screenshot__711_.png
Almost lose my streak here, this is the zoom background that I used to pretend that I'm in an office 🤣
200324-zoombackgrounds-9.jpg
I've got nothing to post... here's a drawing of a soda rocket that I'm making
png_image__1_.png
been a great day, taught kids about air pressure... also learned a few new songs on guitar :yay: sending the video to my grandma now :parrot:
air_pressure.png
It's 4:40 AM and I have to do this... sad life :sadparrot:
screenshot__698_.png
Learning something new :pig-happy-jumping:
p_20200802_193428.jpg
Messing around with VS Code on my server and somehow it made some changes to the pam module... intriguing... :think: Edit: So I don't wanna manage it by hand and click yes... so far nothing breaks :fb-laugh:
screenshot_august_2_2020.png
Tried to run node app on cdn without reverse proxy... me was having a bad day and this came out... man needa go on gta and shoot up some dudes 😠
arrrrrgh.png
Needa find an internship... gotta make a 1 minute video that I have no idea what to talk about... :think:
pitch.png
I'm speechless 😑
okay.png
Burning carbon at around 6560 F (3630 C)
screenshot_20200730-172450235__1_.jpg
lol what kind of motd is this :fb-laugh:
motd_july_29_2020.png
Messed around with my VS Code theme coz I'm bored, tried to get it to look like my old Atom look but I opened the theme file and saw like 1000 lines of code and I just closed it :fb-laugh: so didn't change anything for the syntax, but for now it's just the right amount of pink with a side of mystery 😝 also changed everything on all of my devices to dark theme, so far it's been super weird... 👀
screenshot__680_.png
Too much pink?
screenshot__678_.png
Got into my terminal, got a nice meme as always but it's unusual long... read it once, do no understand the heck is going on, read it twice hmm something seems to make sense, read it the third time found out that I have just wasted 10 minutes of my life :ripparrot:
motd_july_28_2020.png
Why :sadparrot:
screenshot_20200727-143644165__1_.jpg
Noooooo!!!
screenshot_20200727-080044184__1_.jpg
Probably should stop abusing it so much...
yeet.png
Learned about lolcat from #code today and have been abusing it like heck :fb-laugh:
sn7_terminal.png
Haven't done much except watching funny videos on Facebook for like the whole day, so here's my homework from yesterday... the professor is insane that's the single most source transformations I have to do for a single circuit, if you try to solve using wye to delta transformation you'll end up with a voltage source parallel to the resistor which is no way to get the Thevenin voltage...
1595486396426-1b50b6f7-6043-4a11-b542-ca73542987a6.jpg
i needa do my homework before i get an f... :sadparrot:
hw5_q1.png
So sad, didn't even do anything today :sadparrot: (Wrong pic, this is the right one PS: Azure sucks)
screencapture-portal-azure-2020-07-21-22_46_43.png
So sad, didn't even do anything today :sadparrot:
apm_config.png
Can't decide whether to go with blue or pink...
screenshot__644_.png
Why do I just find out?
screencapture-github-blog-2020-04-15-npm-has-joined-github-2020-07-19-17_06_26.png
just realized stripe changed their website design
screencapture-stripe-2020-07-17-16_23_39.png
Got nothing to post... here's some cool error messages i made (apparently people like the style at the bottom...)
error_message.png
p_20200712_014722.jpg
But the calculator says that's correct... :sadparrot:
my_calculator_betrayed_me.png
Am I losing my steak again?
screenshot__624_.png
Making a cool timer that's gonna be better than the annoying ad spamming timer out there
cool_timer_org.png
Is this a joke? The heck is this bruh
is_this_a_joke.png
Calculating propagation delays for no good reason... @scrappy can I get my streak now?
ece_pd.png
I'm supposed ta work but I got distracted by Netflix :netflix: and now I have to finish off styling 26 pages before night time and it's already 3am... 😫
img_20200710_025447.jpg
Made this
ks_eclipse.png
Third day on the job: kid cried when presenting a Scratch project... thought it was something I did, turns out to be technical difficulties... 😶 scariest thing in my life, thought I was going to be fired on the third day of work... :scared:
ks_hk.png
When you got a timing error... (It's a VGA output of a FPGA but I messed up the HSYNC timing... but it's still readable right? 🤣)
screenshot_20200707-184649941__1_.jpg
I'm bored.... I feel like I should apply for SOM hardware but I got no inspiration...
screenshot_1.png
When you're too lazy to fix the bug... :verylazy: :glitched:
scratch_cat_flappy_bird_2.pngscratch_cat_flappy_bird.png
Was looking at news coz I'm bored and came across this... Why does the airplane look like it's floating?? 🤣
5397484256_621b4341d7_o__1_.jpg
Why do I feel like I missed my streak again 👀
p_20200704_163110.jpg
Is it just me or did my scrapbook actually spell F?
scrapbook.png
Put up a giant pop up ad on my websites :parrot:
kidspirit_popup.png
Idk what to post 👀
p_20200529_173337.gif
Crap did I missed a streak?
p_20200626_001208.jpg
Made a C++ Ncurses Animation for introducing computer science for Kindergarten to 2nd graders in summer camp... though my boss don't let me teach C++ instead we're using Scratch... 😶
kidspirit_coding_in_action_c___animation_2.png
Gotta find somewhere to mess with this 🤔
p_20200624_002112.jpg
Marketing photo for summer camp 👀
p_20200624_194153.jpg
When you hack a PVP game...
screenshot_20200623-192812892__1_.jpg
👀
scms-cloc-upwork-400-x-300.png
Top-level design for a VGA sprite animation with SNES controller...
p_20200605_183144.jpg
Finished setting up my work station last night
img_20200620_013605_304.jpg